Nasz zespół tworzą otwarci na Państwa problemy i potrzeby, wykwalifikowani psychologowie i pedagodzy. Regularnie podnosimy swoje kwalifikacje, aby zapewniać osobom korzystającym z naszych usług jak najlepsze wsparcie.
mgr Dominika Reglińska
psycholog, neuroterapeuta, trener Metody Warnkego, praktyk Metody Tomatisa I i II stopnia
Ukończyła studia magisterskie na wydziale psychologii Uniwersytetu Gdańskiego oraz studia podyplomowe z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi. Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu indywidualnej terapii trudności szkolnych w języku polskim oraz w języku angielskim, jak również zajęć grupowych dla uczniów, rodziców i nauczycieli. Swoje umiejętności doskonali uczestnicząc w licznych szkoleniach, m.in.: EEG-Biofeedback, Metoda Warnkego (I i II stopień), Stosowana Analiza Zachowania (szkolenie 3-modułowe), Terapia Ręki, Metoda Ruchu Rozwijającego W. Sherborne, Mediacje rówieśnicze oraz szkolenia z zakresu Metody Krakowskiej (Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania, Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji), prowadzenie „Szkoły dla Rodziców”.
W KID Centrum Psychologiczno-Pedagogicznym zajmuje się diagnozą i terapią trudności szkolnych, prowadzi terapię Metodą Tomatisa oraz terapię Metodą Warnkego. Realizuje warsztaty i szkolenia dla rodziców i nauczycieli oraz terapię behawioralną małych dzieci.
mgr Karolina Podrażka
psycholog, neuroterapeuta, trener Metody Warnkego, praktyk metody Kids Skills, praktyk Metody Tomatisa I i II stopnia
Absolwentka studiów magisterskich na wydziale psychologii UG oraz studiów podyplomowych z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi. Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu neuroterapii EEG-Biofeedback oraz indywidualnej terapii trudności szkolnych i emocjonalnych. Swój warsztat poszerza uczestnicząc w różnorodnych szkoleniach m.in.: EEG-Biofeedback (I i II stopnia), Metoda Warnkego (I i II stopnia), Metoda Ruchu Rozwijającego W. Sherborne, Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniu, KidsSkills.
W KID Centrum Psychologiczno-Pedagogicznym prowadzi zajęcia krótkoterminowej terapii psychologicznej w nurcie TSR, prowadzi terapię Metodą Tomatisa, terapię Metodą Warnkego, diagnozę psychologiczną oraz konsultacje, warsztaty i szkolenia dla rodziców i nauczycieli.
mgr Anna Wosińska
psycholog, arteterapeuta, neuroterapeuta, trener Metody Warnkego
Studia psychologiczne ukończyła na Uniwersytecie Gdańskim. Jest absolwentką studiów podyplomowych z zakresu: zarządzania oświatą, surdotyflopedagogiki, arteterapii i terapii ruchowej. Ukończyła liczne szkolenia między innym: EEG-Biofeedback, Metoda Warnkego, kurs Analizy Transakcyjnej I i II stopnia, kurs z zakresu Integracji Sensorycznej I stopnia, kurs Szkoła rodziców i wychowawców, Diagnoza i terapia dziecka z niepełnowartościowym systemem nerwowym, Terapia rodzin i poradnictwo rodzinne, Metoda ruchu rozwijającego W. Sherborne, szkolenie z zakresu wiedzy na temat narkomanii i HIV/AIDS i inne.
Wieloletnie doświadczenie w pracy z rodzicami i dziećmi wykorzystuje w naszym Centrum podczas diagnozy psychologicznej, konsultacji i indywidualnych spotkań terapeutycznych dla dzieci z trudnościami w nauce.
mgr Natalia Pazdro
logopeda, neurologopeda, specjalista wczesnej interwencji, audiolog ogólny, trener Metody Warnkego
Studia I-go stopnia ukończyła na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie z tytułem logopedy i audiologa ogólnego. Tytuł magistra uzyskała na Uniwersytecie Gdańskim ze specjalizacją wczesnej interwencji logopedycznej. Jest absolwentką neurologopedycznych studiów podyplomowych.
Posiada doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym, a swoje kwalifikacje stale poszerza uczestnicząc w różnego rodzaju kursach i szkoleniach m.in. Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania czy Metoda Dobrego Startu M. Bogdanowicz.
W KID Centrum Psychologiczno-Pedagogicznym zajmuje się diagnostyką i terapią logopedyczną oraz rehabilitacją zaburzeń słuchu.
mgr Andrzej Pawełko
pedagog specjalny, psycholog, mediator, ekonomista
Ukończył liczne studia magisterskie (pedagogika specjalna – resocjalizacja UG, psychologia SWPS Warszawa, ekonomia UG) oraz podyplomowe (Studia Podyplomowe z zakresu Etyki , Studium Pomocy Psychologicznej i Psychoterapii, Studia Podyplomowe Literacko – Artystyczne, Studia Podyplomowe – Psychologia w sporcie, Studia Podyplomowe – Mediacje Sądowe i Pozasądowe. Uczestnik różnorodnych szkoleń między innymi: „Spójrz inaczej na agresję”, „Techniki zapamiętywania”, „Zarządzanie stresem”, „Asertywność”, „Zarządzanie sobą w czasie”, „Negocjacje”, „Komunikacja i perswazja”, szkolenie na temat profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych.
W naszym Centrum wykonuje diagnozę pedagogiczną i prowadzi grupy socjoterapeutyczne oraz rozmowy indywidualne z dziećmi i młodzieżą szkolną.
mgr Monika Jabłońska
pedagog (nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej), trener Metody Warnkego
Studia ukończyła na Wyższej Szkole Pedagogicznej w Bydgoszczy. Systematycznie doskonali swój warsztat pracy poprzez uczestnictwo w kursach i szkoleniach, m.in.: Zapobieganie niepowodzeniom szkolnym-terapia pedagogiczna, Metoda Warnkego, Aktywne formy pracy w nauczaniu przedszkolnym i zintegrowanym, Wstępny kurs dramy, ,Przyjaciele Zippiego (uprawnienia do prowadzenia zajęć socjoterapeutycznych z dziećmi), Metoda dobrego startu, Metoda ruchu rozwijającego wg. Weroniki Sherborne. W naszym centrum prowadzi terapię percepcji słuchowej, mowy i prawidłowej pisowni z wykorzystaniem metody Warnkego oraz grupę „Kalejdoskop emocji” – zajęcia mające na celu doskonalenie umiejętności społecznych oraz lepsze radzenie sobie z emocjami.
mgr Justyna Domańska
psycholog, neuroterapeuta, trener Metody Warnkego
Absolwentka studiów magisterskich na wydziale psychologii Uniwersytetu Gdańskiego. Aktualnie poszerza kompetencje poprzez studia podyplomowe wkierunku edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną. Szkolenia, które ukończyła to m.in.: EEG-Biofeedback, Metoda Warnkego (I i II stopnia), trener Treningu Umiejętności Społecznych.
W KID Centrum Psychologiczno-Pedagogicznym prowadzi terapię EEG-Biofeedback, treningi przetwarzania słuchowego Metodą Warnkego, grupowe zajęcia TUS. Ponadto wykonuje diagnozy psychologiczne – głównie pod kątem zaburzeń ze spektrum Autyzmu.
mgr Kornelia Walisiak
psycholog, neuroterapeuta, trener metody Warnkego
Absolwentka studiów Magisterskich na kierunku psychologia na Uniwersytecie
Humanistycznospołecznym SWPS w Sopocie – ścieżka specjalności: psychologia kliniczna
oraz zdrowia. Najważniejsze ukończone szkolenia to: Metoda Warnkego , EEG-Biofeedback, trener Treningu Umiejętności Społecznych oraz Stosowana Analiza Zachowania (szkolenie 3-modułowe). Obecnie podnosi swoje kwalifikacje w Szkole Psychoterapii Psychodynamicznej w Krakowskim Centrum Psychodynamicznym oraz Fundacji Pomorskiego Centrum Psychotraumatologii, gdzie odbywa Szkolenie z Psychotraumatologii Praktycznej.
W KID Centrum Psychologiczno-Pedagogicznym prowadzi treningi przetwarzania słuchowego Metodą Warnkego, terapię EEG-Biofeedback oraz grupowe zajęcia TUS.
Adrianna Kasprzyk
pedagog, terapeuta pedagogiczny, terapeuta ręki
Ukończyła Pedagogikę Wczesnej Edukacji ze specjalnością terapia pedagogiczna na Uniwersytecie Gdańskim. Aktualnie w trakcie studiów magisterskich z Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka w Ateneum, Akademii Nauk Stosowanych w Gdańsku. Swoje umiejętności doskonali uczestnicząc w licznych szkoleniach, m. in.: Terapia behawioralna dzieci z autyzmem (3 stopnie), Diagnoza i terapia ręki (1 i 2 stopień), Trener metod relaksacyjnych, Nauczyciel współorganizujący kształcenie integracyjne.
W KID Centrum Psychologiczno- Pedagogicznym prowadzi terapię pedagogiczną (zajęcia korekcyjno- kompensacyjne) oraz terapię ręki.
mgr Aleksandra Bolda
psycholog
Ukończyła studia magisterskie na Wydziale Psychologii Uniwersytetu SWPS w Sopocie. Jest absolwentką studiów podyplomowych na kierunku Diagnoza psychologiczna w praktyce klinicznej rekomendowanych przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne. Ukończyła szkolenia, m.in.: III-stopniowy kurs terapii behawioralnej dzieci z autyzmem, kurs edukatora seksualnego, kurs treningu antydyskryminacyjnego i równościowego. Posiada doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym, na co dzień pracuje behawioralnie z dziećmi z zaburzeniami rozwojowymi.
W KID Centrum Psychologiczno-Pedagogicznym prowadzi konsultacje z rodzicami oraz indywidualne spotkania terapeutyczne z dziećmi.
Maja Stefaniszyn
Psycholog, trenerka TUS I i II stopnia
Ukończyła studia magisterskie na wydziale psychologii Uniwersytetu SWPS w Sopocie.
Obecnie kontynuuje naukę na studiach podyplomowych z Seksuologii Klinicznej.
Ukończyła szkolenia m.in: trenera umiejętności społecznych I i II stopnia, kurs edukatora seksualnego, animatora czasu wolnego.
Swoje doświadczenie zdobywała m.in: w ośrodku interwencji kryzysowej oraz specjalistycznym ośrodku wsparcia dla ofiar przemocy w Gdyni. Prowadziła cykl zabaw dla dzieci i młodzieży w Wojewódzkim Szpitalu Psychiatrycznym im. Prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku.
Posiada doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i szkolnym, w spektrum autyzmu oraz z innymi zaburzeniami rozwojowymi.
Aktualnie pracuje w KID Centrum Psychologiczno-Pedagogicznym jako psycholog w przedszkolu „Junior” oraz w Poradni psychologiczno- pedagogicznej w Rumi. Zajmuje się diagnozą psychologiczną dotyczącą oceny rozwoju dziecka, przyczynami trudności szkolnych, trudnościami emocjonalnymi dziecka, prowadzi konsultacje dla rodziców oraz zajęcia z Treningu Umiejętności Społecznych.
mgr Izabela Rytel
pedagog, terapeuta, logopeda, trener TUS I i II stopnia, wykładowca, coach
Studia magisterskie z zakresu pedagogiki ukończyła na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego.
Jest również absolwentką studiów podyplomowych z zakresu logopedii na Wydziale Filologicznym Uniwersytetu Gdańskiego.
Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi.
Pracuje jako terapeuta i logopeda z dziećmi w spektrum autyzmu oraz innymi zaburzeniami rozwojowymi.
Od ponad 20 lat prowadzi wykłady i szkolenia na terenie całej Polski m.in z zakresu komunikowania się, pracy z emocjami oraz radzenia sobie ze stresem.
Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu coachingu personalnego i grupowego.
Jako priorytet uznaje stałe pogłębianie swojej wiedzy i doskonalenie umiejętności w pracy z osobami wymagającymi wsparcia w zakresie komunikowania się i rozwoju.
W KID prowadzi zajęcia w ramach Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka oraz terapię logopedyczną.
mgr Danuta Peplińska
psycholog, psychoterapeuta
Jest psychologiem i psychoterapeutką poznawczo – behawioralną w trakcie całościowego szkolenia w Szkole Psychoterapii Poznawczo – Behawioralnej Uniwersytetu SWPS. Studia psychologiczne ukończyła na Uniwersytecie Gdańskim.
Nieustannie doskonali swój warsztat pracy. Uczestniczy w szkoleniach, warsztatach i konferencjach.
Zajmuje się wsparciem psychologicznym i psychoterapeutycznym dzieci, młodzieży oraz prowadzi konsultacje dla rodziców. Towarzyszy młodym osobom w drodze do indywidualnego rozwoju i zdrowia psychicznego.
We współpracy z dziećmi i młodzieżą, ważne jest dla niej uwzględnienie indywidualnych potrzeb, zbudowanie odpowiedniej relacji terapeutycznej oraz ukierunkowanie na cel podejmowanej współpracy. Terapię dzieci i młodzieży, prowadzi we współpracy z rodzicami.
mgr Joanna Jaworska
psycholog, specjalista terapii SAZ
Ukończyła studia magisterskie na wydziale psychologii Uniwersytetu Gdańskiego. Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu terapii oraz tworzeniu programów dla dzieci z całościowymi zaburzeniami rozwoju. Odbyła staż w Princeton Child Development Institute w USA. Prowadziła szkolenia z różnorodnych zagadnień Stosowanej Analizy Zachowania. Kształciła teoretycznie i praktycznie nauczycieli, rodziców, terapeutów pracujących z osobami z autyzmem na terenie Polski. Również wykładała na studiach podyplomowych „Stosowana Analiza zachowania-terapia spektrum zaburzeń autystycznych”.
W KID Centrum Psychologiczno-Pedagogicznym zajmuje się diagnozą, terapią dzieci ze spektrum autyzmu oraz konsultacjami dla rodziców dzieci z trudnościami w rozwoju.
mgr Krystyna Janowska
Psycholog, oligofrenopedagog, terapeuta integracji sensorycznej, trener TUS i socjoterapeuta
Studia magisterskie z psychologii ukończyła w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej – specjalizacja psychologia kliniczna. Ponadto ukończyła I Stopień Systemowej Terapii Rodzin, Studia Podyplomowe Akademia Coachingu, Kurs Kwalifikacyjny Pedagogiczny, Studia Podyplomowe Oligofrenopedagogika, Resocjalizacja i Socjoterapia oraz Edukacja i wspieranie rozwoju osób z autyzmem, zespołem Aspergera oraz innymi całościowymi zaburzeniami rozwoju. Jest absolwentką Studiów Podyplomowych Integracja sensoryczna, Kursu kwalifikacyjnego I i II stopnia integracji sensorycznej. Ponadto brała udział w szkoleniach i kursach, takich jak: Dieta sensoryczna-optymalne wsparcie terapii u osób z zaburzeniami neurorozwojowymi, Certyfikowana Akademia Arteterapii, Profesjonalne, innowacyjne metody arteterapeutyczne w holistycznej terapii dzieci i dorosłych – depresja, zespół stresu pourazowego, zaburzenia lękowe, zaburzenia zachowania, problemy emocjonalne i rozwojowe. Ukończyła Specjalistyczne szkolenie Mediacji rówieśniczych, szkolnych, oświatowych i edukatora mediatorów rówieśniczych, kurs Trener Treningu Umiejętności Społecznych I i II stopnia.
W KID Centrum Psychologiczno-Pedagogicznym wykonuje diagnozę i prowadzi terapię zaburzeń z zakresu integracji sensorycznej.
mgr Monika Strehlau-Kamińska
pedagog specjalny, oligofrenopedagog, terapeuta ręki
Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego, ukończyła pedagogikę specjalną z oligofrenopedagogiką, studia
podyplomowe z edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej oraz edukację i terapię osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Najważniejsze kursy i szkolenia: trener TUS, terapia motoryki ręki ( 1 i 2 stopnia), Stosowana Analiza Zachowania (szkolenie 3-modułowe), instruktor ds. uzależnień (roczny kurs kwalifikacyjny), terapia przez sztukę, Metoda Krakowska ( symultaniczno- sekwencyjna nauka czytania, wspomaganie procesów myślenia, programowanie języka), praca z dzieckiem z FASD, zarządzanie zachowaniami trudnymi w autyzmie oraz wiele innych form doskonalenia zawodowego. Pracuje w nurcie pozytywnej terapii behawioralnej oraz w oparciu o założenia Metody Krakowskiej.
W poradni KID, zajmuje się długoterminową terapią indywidualną dzieci trudnościami w uczeniu się, z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, wyzwaniami rozwojowymi, prowadzi także zajęcia podwyższające kompetencje emocjonalne dzieci oraz konsultacje dla rodziców. Zajmuje się także diagnozą funkcjonalną małego
dziecka.
Paulina Biedroń
pedagog specjalny, surdopedagog, oligofrenopedagog, trener Metody Warnkego
Studia pedagogiczne ukończyła na Uniwersytecie Gdańskim. Aktualnie pracuje w Terapeutycznym Punkcie Przedszkolnym w Gdyni, gdzie na co dzień prowadzi zajęcia terapeutyczne z dziećmi w oparciu o model stosowanej analizy zachowania (SAZ). Stale doskonali swój warsztat pracy poprzez udział w superwizjach. Bierze także udział w licznych szkoleniach i warsztatach m.in. dotyczących pisania programów terapeutycznych dla dzieci z trudnościami rozwojowymi.
W KID poradni zajmuje się terapią indywidualną i grupową dla dzieci z autyzmem i innymi trudnościami rozwojowymi.
dr n.med. Agata Cichoń-Chojnacka
specjalista psychiatrii dzieci i młodzieży, terapeuta systemowy
Po zakończonych studiach medycznych rozpoczęła specjalizację w kierunku psychiatrii wieku rozwojowego. Kolejnym krokiem były studia z zakresu oddziaływań psychoterapeutycznych w wieku rozwojowym na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie oraz trzyletni kurs „Systemowe rozumienie rodziny” ważny dla diagnostyki oraz terapii dzieci i rodzin. Od 2016 roku przewodniczy Gdyńskiemu Centrum Diagnozy i Terapii FASD. W naszym centrum dr. Cichoń-Chojnacka przeprowadza jednorazowe konsultacje lekarskie oraz zajmuje się diagnozą zaburzeń psychicznych dzieci i młodzieży.
mgr Maja Mamżyńska
psycholog, terapeuta, praktyk metody Kids Skills
Studia magisterskie na kierunku psychologia ukończyła na Uniwersytecie Humanistycznospołecznym SWPS w Sopocie. Obecnie poszerza swoją wiedzę na studiach podyplomowych z zakresu edukacji i terapii osób ze spektrum autyzmu. Ukończyła liczne szkolenia m.in. Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach (I i II stopień), Kids Skills – Dam radę i Jestem z Ciebie dumny, Zrozumieć mutyzm wybiórczy- podejście praktyczne oraz Trening Umiejętności Społecznych.
W KID Poradni prowadzi konsultacje z rodzicami, diagnozę psychologiczną oraz indywidualne spotkania terapeutyczne z dziećmi.
mgr Aneta Parczyńska
psycholog
Jest absolwentką studiów psychologicznych na Uniwersytecie Gdańskim oraz studiów podyplomowych: Surdopedagogika oraz Uważność i Współczucie. Ukończyła także liczne szkolenia z zakresu diagnozy i pracy z dziećmi, młodzieżą oraz rodzicami, między innymi w obszarze Terapii Krótkoterminowej, Systemu Wewnętrznej Rodziny, NVC (Porozumienie bez przemocy), Szkoły dla rodziców, Rodzicielstwa Bliskości i in. Jest trenerem Uważności i Współczucia, coachem.
W poradni KID prowadzi diagnozą psychologiczną dzieci i młodzieży oraz konsultacje dla rodziców z zakresu trudności wychowawczych.
lek. Ewelina Łuszczak
Lekarz w trakcie specjalizacji z psychiatrii dzieci i młodzieży
Jestem lekarzem w trakcie specjalizacji z psychiatrii dzieci i młodzieży. Na co dzień pracuję w Wojewódzkim Szpitalu Psychiatrycznym w Gdańsku oraz w tamtejszej Poradni Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży, ale doświadczenie zawodowe zdobywałam również w Dziennym Oddziale
Moim pacjentom poświęcam zawsze wiele serca i każdy z nich jest dla mnie w pewien sposób wyjątkowy. Staram się być uważna na ich potrzeby i otwarta na wspólne poszukiwanie optymalnych rozwiązań problemów, z którymi się borykają.
Szczególnie bliska jest mi perspektywa moich nastoletnich pacjentów. Wiem, że jest to dla nich ważny, ale i czasami bardzo trudny etap w życiu. Dlatego, jeśli tylko pozwalają i tego potrzebują, to zawsze jestem gotowa towarzyszyć im i wspierać w wędrówce ku dorosłości.
mgr Beata Gawenda-Kulczak
pedagog, socjoterapeuta
Ukończyła studia magisterskie na wydziale pedagogiki Uniwersytetu Gdańskiego oraz studia podyplomowe z zakresu „Socjoterapii” na PWSH, odbyła kurs kwalifikacyjny z zakresu terapii pedagogicznej, ukończyła Akademię Coachingu Petrichor oraz szkolenie z Mediacji. Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie diagnozy przyczyn niepowodzeń szkolnych oraz w prowadzeniu indywidualnej terapii trudności w czytaniu i pisaniu. Prowadzi w szkołach podstawowych i ponadpodstawowych zajęcia warsztatowe dla dzieci i młodzieży z zakresu: komunikacji interpersonalnej, radzenia sobie z trudnymi emocjami, efektywnego uczenia się, twórczego myślenia, doskonalenia relacji rówieśniczych, profilaktyki zachowań ryzykownych. Prowadzi zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno-społeczne dla uczniów przejawiających trudności w funkcjonowaniu społecznym oraz wykłady psychoedukacyjne dla rodziców np. Jak pracować z uczniem z dysleksją w domu?, Jak utrzymać dobre relacje z nastolatkiem? Szkolenia własne: praca z dziećmi z zaburzeniami zachowania, praca z dziećmi z rodzin dysfunkcyjnych, praca z dziećmi w świetlicach socjoterapeutycznych, I° Kinezjologii Edukacyjnej dr P. Dennisona, problematyka związana z Alkoholowym Zespołem Płodowym, prawa dziecka . Nauczyciel dyplomowany.
W KID Centrum Psychologiczno-Pedagogicznym zajmuje się diagnozą trudności szkolnych, prowadzi indywidualne konsultacje dla rodziców.
Aleksandra Skotnicka
Psychodietetyk
Ukończyła studia na Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu, studia psychodietetyczne na SWPS, wiele kursów i szkoleń oraz ciągle pogłębia swoją widzę z zakresu zdrowego stylu życia. Posiada doświadczenie kliniczne w pracy z pacjentami na oddziałach Szpitala Klinicznego oraz w praktyce indywidualnej. Pomaga pacjentom zmienić nawyki żywieniowe, poprawić relacje z jedzeniem i wyjść z błędnego koła odchudzania. Ważne jest we współpracy indywidualne podejście. Pokazuje jak wprowadzić zmiany stopniowo i skutecznie, uczy jak jeść zdrowej, nie stosując restrykcji i nie narzucając na siebie presji. Kieruje się przekonaniem, że zdrowe podejście do zdrowego stylu życia to klucz do długotrwałych rezultatów.
mgr Patrycja Trawicka
pedagog, terapeuta
Z wykształcenia jest pedagogiem specjalnym i terapeutą Wczesnego Wspomagania Rozwoju. Studia I-go i II-go stopnia ukończyła na Uniwersytecie Gdańskim. Jest terapeutą ręki, trenerem grafomotoryki, a także trenerem umiejętności społecznych (TUS). Ukończyła kurs z Ruchu Rozwijającego W. Sherborne i trzy stopniowy kurs terapii behawioralny. Jest miłośniczką Metody Krakowskiej i ukończyła wiele szkoleń z zakresu tej metody.
Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała w placówce montessoriańskiej, przedszkolu specjalnym, szkole integracyjnej.
W KID Centrum Psychologiczno-Pedagogicznym zajmuje się prowadzeniem Treningu Umiejętności Społecznych z dziećmi.